ראש הממשלה נתניהו מגיב להמלצות: "עולם הפוך"

    עמית דניאל 1 Comment on ראש הממשלה נתניהו מגיב להמלצות: "עולם הפוך"

    ראש הממשלה בנימין נתניהו מגיב להמלצות המשטרה שפורסמו הערב בנאום תקיף במיוחד: "להמלצות הללו אין מעמד במשטר דמוקרטי" | נתניהו הגיב לטענות בתיקי 1000 ו-2000 וטען: "יש גורמי חקירה שמאמינים שאני פעלתי נגדם – מדובר בטענות הזויות ומופרכות לחלוטין" | הנאום המלא

    נתניהו
    9:42
    03.05.24
    הרב אייל אונגר No Comments on למה חשוב לי לדעת מה חושבים עליי

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    ראש הממשלה בנימין נתניהו נאם לפני דקות אחדות והתייחס להמלצות המשטרה שפורסמו הערב. הוא התייחס לפרשיות שהועלו כנגדו בעבר ואמר: "כולם החלו בכותרות מפוצצות בשידורים חיים וחלקן אפילו עם המלצות משטרה מרעישות בדיוק כמו הערב. כל הניסיונות הללו בלי יוצא מן הכלל הסתיימו בלא כלום. מכיוון שאני יודע את האמת אני אומר לכם גם הפעם הדברים יסתיימו בלא כלום".

    "ההמלצות ששמענו היום" אומר נתניהו "פורסמו כבר לפני למעלה משנה בתחילת החקירה ומאז הם מוחזרו שוב ושוב. להמלצות הללו אין מעמד במשטר דמוקרטי. אני לא אומר זאת כהתרסה אלא כציון בדמוקרטיה שלנו. ישראל מדינת חוק ועל פי החוק לא המשטרה זו שקובעת אם להעמיד לדין".

    נתניהו תוקף את המשטרה ואומר: "יש גורמי חקירה שמאמינים שאני פעלתי נגדם. שביצעתי מעקבים נגד חוקרי המשטרה שהפעלתי מישהו בלונדון נגד החוקרים. מדובר בטענות הזויות ומופרכות לחלוטין. תחשבו אתם מה זה אומר על החקירה".

    נתניהו בטוח: "הגורמים המוסמכים יבדקו ויגלו עד כמה ההמלצות הללו מופרכות".

    נתניהו העלה את טענותיו בנאומו בנוגע לתיקים: "בנושא הראשון איך אפשר להתייחס ברצינות לטענה שתמורת סיגרים פעלתי לטובתו של מילצ'ן כשבפועל עשיתי בדיוק הפוך. פעלתי לסגירת הערוץ שהוא היה מבעליו אלמלא היועמ"ש דאז יהודה ויינשטיין, מניותיו של מילצ'ן היו שוות ל-0". נתניהו הזכיר נושא נוסף בו פעל כשר אוצר לרפורמה שבפועל לא היטיבה עם מילצ'ן.

    "העובדה שאני נשאלתי על כך רק שאלות ספורות זה אומר הרבה. השבתי שאף פעם לא פעלתי לטובת מילצ'ן זולת דבר אחד. הויזה. איך אפשר לבוא בטענות שבשביל סיגרים פעלתי אצל אמריקאים שתוחזר למילצ'ן הויזה. הויזה נשללה לו כי פורסם בתקשורת שמילצ'ן סייע לישראל בנושא מסוים. חובתו של ראש ממשלת ישראל לעזור בנושא שכזה לבן אדם שנשללה ממנו הויזה בשל עזרה לישראל. גם פרס נהג כך במקרה דומה. פעלתי כך בממשלות זרות גם לאנשים נוספים שניזוקו בכך בשל עזרתם לישראל".

    בנוגע לתיק 2000 אמר נתניהו: "איך אפשר לומר שפעלתי לטובת מוזס כשבפועל הובלתי את ההתנגדות לחוק ישראל היום הצבעתי נגד. יתרה מזו, פיזרתי את הכנסת וסיכנתי את עתידי הפוליטי במטרה שחוק זה לא יעבור. בניגוד אלי 43 חברי כנסת פעלו בשליחותו וקיבלו סיקור מלטף ומחבק בידיעות אחרונות. איך יתכן שרובם המוחלט לא נחקרו ולא הוגשה כנגדם שום המלצה? איך יתכן שדווקא נגדי שפעלתי להפיל את החוק יש המלצות וכנגד יזמי החוק אין המלצות. עולם הפוך".

    לסיום אמר נתניהו: "מה שמניע אותי בפעילותי זה להבטיח את עתידה של המדינה שלנו ולכן אני אומר לכם שהממשלה שלנו תמלא את ימיה יחד עם כל שרי הממשלה נמשיך להפוך את ישראל לכח עולמי עולה, למעצמה טכנולוגית, צבאית, כלכלית שזוכה למעמד בינלאומי כפי שלא היה מעולם. אמשיך להוביל את ישראל באחריות ובנאמנות" אמר והוסיף: "אני בטוח שגם בבחירות הבאות שיתקיימו במועדן אזכה שוב באמונכם, בעזרת השם".



    1 תגובות

    מיין תגובות